ملودی عشق

کاش ؛ کسی پیدا می شد که بخواهد بشنود فریاد بی صدا را . . .

ملودی عشق

کاش ؛ کسی پیدا می شد که بخواهد بشنود فریاد بی صدا را . . .

به دنبال یک جواب

« تو چشام چی دیدی

از چشام چی خوندی

یه خنجر زهر آلود بر می دارم چشام رو . . . »

 

یکی به من بگه

اگه یه روز یه نفر همچین چیزی بهت بگه چی جوابشو می دی

اونم نه یه آدم معمولی

یکی که خیلی دوسش داری

یکی که . . .

چی جوابشو بدم ؟ ! ؟ !

 

نگرانم

خیلی

. . .

 

یه روز گذشته

و من نمی دونم

نمی دونم چرا نمی تونم بهش چیزی بگم

یه ساعت به صفحه ی موبایلم نگاه کردم اما حتی یک کلمه هم ننوشتم

منتظرم تا اون یه چیزی بگه

تا شاید

نمی دونم

دلم خیلی تنگ شده

فقط همین

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مکتوب یا خودم سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 10:36 ب.ظ http://confused.blogsky.com

سلام
راستی ملودی جان من درست حسابی نفهمیدم چی شد؟

توضیح دقیقش می شه این که قاطی کردم

و کم آوردم واقعا کم آوردم

نمی دونم چی بگم

نمی دونم از کجا بگم

نمی دونم چی می تونم بگم

و نمی دونم هنوزم ممکنه کسی حرف هام را باور کنه

نمی دونم فقط برام دعا کنین

شهرزاد سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام دوست عزیزم:
خوبی گلم؟؟؟
بی خیال هیچ کدوم ارزششو ندارن...
موبایلتو خاموش کن..همون کاری که من کردم..چون کسی که دوست داره و تو هم دوسش داشته باشی هیچ وقت باعث رنجش طرف مقابلش نمیشه ...حتی برای یه لحظه...
منم منتظر بودم ولی اتظاری بیهوده..تازه فهمیدم دنیا دست کیه؟؟؟!!!
آدما تو این دوره زمونه بی معرفت تر از این حرفان....
فدای تو..
ببخش اگه زیاده روی کردم..
مرسی..
نگران نباش عزیزم..
خدا بزرگه و جای حق نشسته...
بوس
بای بای

اما این دقیقا همون کاریه که من کردم

وقتی که باید حرف می زدم سکوت کردم

و حالا می ترسم دیگه هیچ وقت فرستش را نداشته باشم



این در ست نیست

این بزرگ ترین اشتباه همه ی انسان ها ست

همیشه کسایی را که دوست داریم آزار می دیم

همیشه . . .

بهنام جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 10:14 ب.ظ http://white-black.blogsky.com/

تا به حال شده به صفحه موبایل خیره بشی ولی این بار منتظر باشی حرفاشو پس بگیره؟

نه جلوی موبایل

جلوی تمام دنیا و زندگی نشستم اما

تا حرفش را پس بگیره

و نگرفت

با وجودی که عمق چشم هاش فریاد می زد

دیگه بسه تنهایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد