ملودی عشق

کاش ؛ کسی پیدا می شد که بخواهد بشنود فریاد بی صدا را . . .

ملودی عشق

کاش ؛ کسی پیدا می شد که بخواهد بشنود فریاد بی صدا را . . .

بازخوانی نوشته های گذشته - "" مرگ ""

دوباره خوندمشون چند تا پست آخرو

خیلی چیزا عوض شده

پس وقتشه با یه نگاه نو ببینمشون

""  و این باز خوانی پست "" مرگه

 

 

تنها کسانی می توانند از ته دل بخندند

که توانسته باشند از ته دل گریه کنند

و اگر بتوانی از ته دل بخندی و گریه کنی زنده ای

<< اوشو >>

من برگشتم

سلام

من یه قرنی نبودم ، دوباره برگشتم ، و البته دیگه هم ناپدید نمی شم

اینو مطمئن باشین

اینقدر اتفاق تو این مدت افتاده که یه دنیا حرف دارم

اما قبلش چند تا کار مهم تر

wow  ) ممنون از همتون که بهم سر زدین یه عالمه نظر تایید نشده  ( ۵۶ تا

به زودی میام خونه ی همه ی دوستام تا آخر هفته 

می خوام شروع کنم با جواب دادن به نظرهای پست های قدیمی تر ( قبل از پست مرگ )

کنار تیتر پست هایی که نظرا را می زارم علامت * * را اضافه کردم

 

 

* *  لیست پست های

قیر شب

منحنی

چه طور می توانم

اینجا منم ، فقط من