ملودی عشق

کاش ؛ کسی پیدا می شد که بخواهد بشنود فریاد بی صدا را . . .

ملودی عشق

کاش ؛ کسی پیدا می شد که بخواهد بشنود فریاد بی صدا را . . .

به موبایلم نگاه کردم این sms اومد :

دیروز با یک دسته گل اومدی به دیدنم

با یک نگاه مهربون

همون نگاهی که سال ها آرزوش را داشتم و ازم دریغ می کردی

گریه کردی

گفتی دلت برام خیلی تنگ شده

می خواستم اشک هات را از رو صورتت پاک کنم ولی نمی تونستم

فقط نگاهت کردم

. . .

 

تو رفتی

ولی سنگ قبرم خیسه خیس بود !

 

 

من

هرگز نباید این قدر دیر برسم

چون در اون صورت خودم هم زنده نخواهم بود .

نظرات 3 + ارسال نظر
همدل سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 09:18 ق.ظ http://hamdellife.blogsky.com

وای دلم لرزید ........

مهیار سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 09:40 ب.ظ http://www.naz66.blogsky.com

سلام ممنون که سر زدی
با اجازت لینک کردم
به امید دیدار آپ زیبایی بود...

دختری با دامن حریر جمعه 14 تیر 1387 ساعت 12:31 ق.ظ

چقدر زیبا بود...
من که خیلی خوشم اومد!!!
راستی اگه خوستی لینکت کنم و اگه بازم خواستی تو هم من را لینک کن...؟؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد